Vad gör vi? Nu kör vi!

Tjena mellan bena'!
Nu startar jag upp en ny blogg - gocht.blogg.se
G:et står för mitt namn, Gönül, och T:et för min ponnys namn, Titus. Ni som läste min förra blogg kan andas ut nu när ni ser att jag har ett mycket kortare bloggnamn. Mitt förra var ju liksom 17 miljarder bokstäver + webblogg.se...

Denna blogg kommer mest handla om ridsport och mitt nya liv som hästägare. Kanske lite fotografi också, även om jag bara fotograferar med min Iphone 4, hehehe. Brukar dock låna kompisars systemisar ibland.

Mitt mål med den här bloggen är väl mest att bara ha den för skojs skull, eller? Nej, men ridsporten får ju allt mer uppmärksamhet, inte bara tack vara alla fantastiska hästbloggare och jag vill väl bara vara en liten del av det. Så vem vet, en dag kanske jag är en Horsespot-bloggare! För att det ska ske måste jag dock sluta skriva fem ziljoner smileysar i v arje inlägg och det har jag också slutat med nu. Ser så jäkla fult ut annars..

Header kommer snart. Dock ganska ful, men det är jag som har gjort den så vad förväntar ni er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0