Åtta SNEDSTRECK Tre

image description
Titus, Sally och Passe (Topaz)

Tjena! Slutade tidigare idag eftersom vi fick EA på musiken - oh yeah!
Så sitter just nu och fikar lite innan jag ska möta upp min kusin och åka till stallet.
Får se vad vi gör idag. Ridbanan är ju stenhård, så där går det inte att rida. Dock är det riktigt fint väder, så rida ska jag i alla fall göra! :D

I tisdags så var planen att rida egentligen, men vi höll på med Palle så länge, så mörkret hann falla. Så vi drog med hela stallet på en liten prommis istället. Jag gick med Titus och Sally, Elenor med sin häst Passe och Mona med sin häst Chabli. Palle fick stanna inne, för han har tyvärr boxvila :(
Men det var otroligt mysigt att promenera längs "våra" ägor i månljusets sken! Och trevligt sällskap var det också^^

Igår så åkte jag kommunalt ut till stallet, så fick gå de 2 km till stallet i världens hemskaste blåst. Så bestämde mig redan då att inte rida. Det var liksom stormen Gudrun 2.0!
Så fixade lite i stallet och tog sedan in hästarna som förövrigt var helt vilda..
Myste lite med Titus och tog extreeemt alldagliga bilder på honom, haha ni får se dem senare.
Sen fick han stå med BackonTrack-täcket medan vi gick över till våra andra pållaroch då smörjde jag Passes eksem, flätade Sallys tjocka pannlugg, mockade hos Palle och gav honom sin dagliga rykt också.
Kvällsfodrade sedan och fick skjuts av Mona till pendeln.

Idag har jag kvällsfodring igen. Fjärde dagen i rad - wohoo! -.-
Jaja, har i alla fall en liten sovmorgon imorgon eftersom det Nationella i matte imorgon. Dock muntligt! Hoppas det går bra. Vill verkligen få ett MVG i slutbetyg!

Jäklar vilket långt inlägg! Creed till er som orkade läsa!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ey. Varför har du inte sagt att du skaffat blogg?!

SV: Jorå, det är la gött å tjilla. cool göteborgare

2012-03-12 @ 20:10:06
URL: http://liviandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0