@ school

Hej hej!
Igår hade jag ju kvällsfodringen, så det blev en rätt lång kväll i stallet, hehehe..
Vilken tur att vi bara har vikarier idag eftersom nästan alla mina lärare håller på och rättar Nationella.

Ridningen igår gick jättebra. Klättrade lite i skogen och lösgjorde honom lite. Han var något motsträvig i höger sida, men i vänster sida var han väldigt mjuk och elastisk. Hans hals börjar bli musklad nu också, vilket är awesome! :D Har också köpt ett 400mg-vintertäcke, så nu slipper han ha två täcken på sig ute. Bild kommer sen!

Annars så tog jag och mamma hand om Palle, gårdens häst som blivit något försummad av sin ägare så vi har tagit över ansvaret på honom tillsammans med min kusin och en till kvinna i samma stall. Han är så go' och mysig, den där hästen!
Haha, jag och mamma brukar säga att: "Vi köpte en ponny, men fick 3 hästar och en shettis på köpet!"^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0