Trailriding


När det är sådana här dagar med vackert väder, en fantastisk häst och trevligt sällskap så älskar jag att vara i stallet!

Senaste tiden har jag varit ganska negativ - inte med hästen dock, utan med skolan. I alla mina favoritämnen står det still och jag hatar de ämnena nu (speciellt franska, jävla skitspråk!) Men i mina sämre ämne går det framåt och jag närmar mig sakta MVG.

Därför är jag glad att jag har Titus nu när allt känns så komplicerat. Han får mig alltid att le, min fula ankhäst! Som idag när vi var ute på en lång mysig "låt hästarna bestämma vägen"-tur, så går vi där lugnt och stilla på vägen när vi helt plötsligt står inne i skogen och betar. Haha, han vet hur han ska slinka förbi snabbt ;) Sen så ska varje bajshög granskas noga och gå fram och lukta på läskiga saker innan man bestämmer sig om det är läskigt eller ej hör till vardagen^^

Förlåt för något osammanhängande text och tro inte jag bestämt mig om jag ska börja blogga igen. Behövde bara skriva av mig lite.

Nu ska jag i alla fall lägga all tid på att träna och plugga. Bara 11 dagar kvar tills tävlingen på Vällingby!!


Kommentarer
Postat av: mwiklund - fotoblogg

Tack för att du rösta på min header på darios.se det betyder jättemycket :))!

2012-03-30 @ 21:25:24
URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0